Mobelix Brno nákup

Mobelix Brno

5.9.2017 jsem si v Brněnské prodejně Mobelixu vybral sedací soupravu PORTO a zaplatil zálohu 7 000 Kč.Prodavačka mě říkala, že do 9 týdnu se nám ozvou na kontaktní adresu(dal jsem telefoní číslo,email a adresu bydliště).Podepsal jsem smlouvu a šel vesele domů .Ještě když jsem se ptal na detaily tak nám bylo řečeno, že až uběhne oněch 9 týdnú tak se nám ozvou kdy sedačku dovezou a zbytek částky zaplatíme při dovozu zboží.

Již tři dny nato mě začali do schránky chodit výhodné nabídky od Mobelixu(jak vidět tak  obálky a reklamní sdělení – žádný problém), tak jsem si říkal jak jsou kluci šikovní.

Uběhla doba 9 týdnů a nikdo se neozval, tak manželka nelenila a 10 týden (čtvrtek 16.11) zavolala do Mobelixu a paní ji sdělila, že věc předá dopravě a ti že se ozvou.

V pondělí 20.11 jsem to vzal do svých rukou já( jelikož se nikdo neozýval )  a napsal jsem mail na Brněnskou prodejnu s dotazen jak to vypadá s mojí zakazkou BXMHU3 .Během dne mě zavolala Lucie Geržová( vedoucí administrativy ) a vysvětlila mě, že bez doplacení mě nic nepřivezou a že jsem si měl přečíst pořádně smlouvu.

Takže vše co mi prodavačka říkala 5.9.2017 byla lež a vše je jinak.

Napsal jsem mail:

Docela jste mě naštvali.Prave jsem se vrať il z Brněnské prodejny kde jsem doplatil zbytek.Nyni budu čekat 3 dny až mě někdo zavolá a dle paní na pokladně nemám počítat s dodáním dřív jak za 14 dní.Az se zklidnim tak Sednu a celý slavný nákup v Mobelixu popíši na svém webu a začnu rozesílat známým jako skvělou reklamu na vaše služby.

BXMHU3 je moje první a poslední zakázka

Špatnou logiku vidím v tom co mi řekla prodavačka a moje chyba je to,že jsem smlouvu detailně četl až dnes.Recenze na Google mluví za vše a rovněž jsem tam jednu přidal.Dělate vše proto aby jste měli méně spokojených zákazníků.Ja sazim na čestné jednání a jsem zvyklý uzavírat ústní dohody a nemám s tím problém.Jak jsem řekl, celý případ popíši na svém webu aby další lidé věděli jak to na Brněnské pobočce chodí.

20. listopadu 2017 18:03:54 SEČ, Gerzova Lucie <store.bx@moebelix.cz> napsal:

Dobrý den,
v příloze zasíláme Vámi podepsanou část smlouvy, kde Vaším podpisem potvrzujete, že ,,Zbývající částku je nutné doplatit před obdržením zboží.”
Ve všeobecných obchodních podmínkách, které jste taktéž podepsal, se uvádí, že předání zboží je možné, až po zaplacení celé kupní smlouvy.
Omlouváme se Vám za nedorozumění, ale předat kterémukoliv zákazníkovi neuhrazenou sedací soupravu za 22.222,- Kč by byl opravdu nestandartní a nelogický postup.
Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Mit freundlichen Grüßen/ Best Regards

Lucie Geržová
Vedoucí administrativy
Möbelix Brno
Po-Pá 10:00 – 20:00
So-Ne 09:00 – 20:00
Tel:   +420 515 809 221
No co na to říct ?
Je moje chyba, že jsem si pořádně nepřečetl smlouvu( dal jsem na mluvené slovo prodejce ),ale to že mě nikdo nekontaktoval atd. je docela smutné.Takže všem doporučuji pokud už budete něco kupovat v Mobelixu si pořádně na místě přečíst kupní smlouvu a nedat na řeči prodejce ikdyž v řadě stojí další lidé a je to trošku situace pod tlakem.
Po této zkušenosti už rozhodně při příštím nákupu zvolím jinou firmu a jak jsem psal nedám na řeči – v tomto státě platí pouze co je psáno to je dáno !!!!

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice INSTITUCE. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Mobelix Brno nákup

  1. admin napsal:

    22.11.2017 14:11
    Dobrý den pane Fojtíku,

    Vaši stížnost jsem dostal na na stůl dnes a obratem ji řeším. Nahrávku jsem si poslechl,kolegyně se kterou jste mluvil postupovala správně. Bohužel paní která Vám sedací soupravu prodávala Vám poskytla špatné informace,zakázku je opravdu potřebné uhradit celou a až potom Vám může být doručena. Kolegyně která Vám poskytla mylnou informaci již u nás nepracuje,protože takovéto chyby opravdu netrpíme.
    Co se týká dopravy sedací soupravy k Vám – dnes jakmile se vrátí vedoucí dopravy z výjezdu Vás bude kontaktovat a navrhne Vám co nejdřívější termín dovozu.Jako omluvu za chybu Vám chci nabídnout poukaz na nákup v našem obchodním domě v hodnotě 2000,-Kč. Pokud tuto kompenzaci příjmáte kontaktujte mne prosím a poukaz bude zaslán na Vaši adresu.

    Ještě jednou se omlouvám a přeji příjemný den.

    Kovanda Petr Mgr.
    Vedoucí pobočky Möbelix Brno
    telefon: +420 731 689 262
    e-mail: manager.bx@moebelix.cz

    XLMX obchodní s. r. o.
    Splaviska 1154
    642 42 Modřice
    otvírací doba pobočky :
    Po – Pa: 10:00 – 20:00
    So – Ne: 09:00 – 20:00

  2. admin napsal:

    Já jsem odpověděl, že žádnou kompenzaci nechci a čekám na sedačku.

    Kolem 16:00 hod mě volali z Mobelixu z dopravy a sedačku by měli dovést v pondělí 27.11.2017 mezi 8:00 až 9:00 hod.

    Tak třeba už to klapne….

  3. admin napsal:

    Tak dnes ráno přivezli sedačku a bohužel se nedala dostat dovnitř.Takže jsem dopravci poděkoval a sedačku odvezli zpět do skladu.V 10:00 hod jsem byl v Mobelixu a byl jsem velice překvapený vstřícností a ochotou pracovníka v prodejně.Zaplatili jsme znovu dopravu a prodejce nám sedačku dopraví po dohodě v polovině ledna 2018.(Do té doby musím zajistit odstranění sloupku v dvoukřídlém plastovém oknu – tudy se bude sedačka dostávat do domu).Jak jsem psal již v předchozích přispěvcích – vše je o lidech.
    Dneska má Mobelix velkou pochvalu.

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.